Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

ΑΠΟΚΡΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Με ποιήματα........


Το καρναβάλι
Έφτασε και φέτος πάλι
το τρελό το καρναβάλι.
Όλοι ας μασκαρευτούμε
και στους δρόμους να βρεθούμε !

Κάθε χρόνο μια φορά,
φτάνει τούτη η χαρά
και γι’ αυτό ας τη χαρούμε
όσο πιο πολύ μπορούμε !

Ας χορέψουμε με κέφι,
με νταούλια και με ντέφι
κι ας μας διώξει μακριά
κάθε λύπη η αποκριά !





Το τραγούδι του κλόουν
Δεν έχεις που να κοιμηθείς δανείσου το παπούτσι μου
δεν έχεις που να ζεσταθείς δανείσου την καρδιά μου
δεν έχεις που να πιείς νερό ξεδίψασε στο δάκρυ μου
δεν έχεις που να ονειρευτείς δανείσου τα όνειρά μου.
Κρύβω βαθιά στις τσέπες μου δυο ψίχουλα ψωμί
κρύβω τον ήλιο, τα πουλιά κι ένα άσπρο γιασεμί
κι όλα θα γίνουν αύριο καρβέλια, χρώματα

 για να γιορτάσουν των παιδιών μάτια και στόματα.

Κατασκευές.........

 
Χορό, τραγούδι ...........



  Μουσική.............
                          
 
και μια ευχή............

 

                      Κ Α Λ Η       Α Π Ο Κ Ρ Ι Α  !






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου