Τετάρτη, 28 Νοεμβρίου 2012

Με ριγέ και με καρό πράγματα φτιάχνω ένα σωρό!

 
Ξεκινήσαμε απλά , να ζωγραφίζουμε οριζόντιες και κάθετες γραμμές φτιάχνοντας
ριγέ - καρό σχέδια  με τις κηρομπογιές μας.


 
Μας άρεσε ...και το συνεχίσαμε. Δημιουργήσαμε πλαίσια καρό- ριγέ με χρώματα και παίξαμε παιχνίδια
Ποιό χρώμα είναι δίπλα στο κόκκινο; Ποιο χρώμα είναι πάνω - κάτω ,απο το κίτρινο ; Το χέρι μου είναι στο......δίπλα απο........πάνω απο .....κάτω απο.....
 
 Συνεχίσαμε με ένα  παιχνίδι στόχου με  τα κέρματα.Πήραμε λοιπόν χάρτινα και πλαστικά κέρματα . Εδώ δημιουργήθηκε ο πρώτος προβληματισμός : Ποια κέρματα να χρησιμοποιήσουμε , τα χάρτινα ή τα πλαστικά;
Τα χάρτινα κέρματα δεν έπεφταν πάνω στα πλαίσια γιατί; Καταλάβαμε ότι κάτι συμβαίνει , ακούστηκαν διάφορες απόψεις ,ότι τα πλαστικά είναι πιο βαριά  κι έτσι αποφασίσαμε να τα ζυγίσουμε για να το διαπιστώσουμε.Χρησιμοποιήσαμε τη  ζυγαριά -μαϊμού απο τη γωνιά των μαθηματικών και τα αποτελέσματα έδειξαν πως το πλαστικό κέρμα ήταν πιο βαρύ.

Αρχίσαμε τις ρίψεις  και διασκεδάσαμε αρκετά με τις επιτυχίες και τις αποτυχίες μας


Τέλος  σε   φύλλα εργασίας χρωματίσαμε τα πλαίσια με τα χρώματα που είχαν  και σημειώσαμε πάνω στα χρώματα   ο καθένας τις επιτυχίες μας. 

Το ριγέ και το καρό δεν τελειώνει όμως εδώ!
Συγκεντρώσαμε υλικά  που βρήκαμε  στην τάξη και ...........
 οι ομάδες δημιούργησαν τα δικά τους καρό - ριγέ σχέδια που ήταν φανταστικά!



Με μια μεγάλη αγκαλιά  η ομάδα  ευχαριστεί τον Νικόλα που βοήθησε κι έδωσε λύση για την κατασκευή   του ριγέ με τα τουβλάκια!

 Οι δημιουργίες μας
 

 Και τώρα στον πίνακα διπλής εισόδου  οι ομάδες γράφουν πόσα καρό - ριγέ σχέδια 
έχουν φτιάξει
και ο Αστέριος ζητάει........ δάχτυλα ! για να μετρήσει ποια είναι ποιο πολλά τα καρό η τα ριγέ;

 και πάλι πήραμε τουβλάκια για να βρούμε τα πιο πολλά  και μετρήσαμε  πολλές φορές  για να μη γίνει  κάποιο λάθος
Τέλος πήραμε όλοι απο ένα χαρτάκι με τις λέξεις καρό -ριγέ
 που έγραψαν οι ομάδες

 και το κολλήσαμε στην σωστή  στήλη αναγνωρίζοντας τη λέξη

 Οι στόχοι της  συγκεκριμένης δραστηριότητα  ήταν πολλοί:
Εμπλοκή των  παιδιών σε διαδικασίες  σκέψης, συζήτησης - επικοινωνίας, δημιουργίας-έκφρασης, γραφής, ανάγνωσης,αρίθμησης, σύγκρισης , αξιολόγησης










1 σχόλιο: